Nu händer det grejer!

Hej alla goingar!

Det har hänt en hel del sedan vår senaste uppdatering. Vi har flyttat till ett större och fräschare hotell med pool, värt!
Vi har även börjat med flairing och fått våra egna flair flaskor, hur kul som helst!
Hittills har vi lärt oss 25 drinkar och det blir svårare och svårare i baren. Vi har knappt haft tid att vara på stranden på grund av allt plugg MEN NU ÄR DET HELG och poolpartyt väntar på skolan om några timmar och ikväll blir det vev! ;)

Hoppas att ni har det riktigt bra och får en fortsatt trevlig helg därhemma!

Puss och Kärlek
M & C


Moe tar den i baren


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag förväntar mig mycket goa drinkar när ni joinar mig i switten igen

2010-07-10 @ 12:16:12
Postat av: Cissi

Jaa ni verkar ju inte ha det fööör kasst iaf ;D jävligt schtek! Ni får jonglera lite för mig när ni kommmer tillbax ;) MISS YOU LIKE HELL!

2010-07-14 @ 20:55:25
Postat av: FILIPPA

Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

Skulle betyda jätte mycket ifall du röstat!

2010-08-10 @ 21:10:04

Kommentera här - Välj orden väl!

Ditt namn:
Spara information?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0